Переваги нашого інтернату

1. Це один з найстаріших інтернатів області, у якому історично склались свої традиції, накопичено величезний досвід роботи та соціальний авторитет.

Foto_4
Гребениківська  спеціальна  загальноосвітня  школа – інтернат заснована  ще в  1961 році  на  базі  Гребениківського  дитячого  будинку  і  задовольняє  потреби  дітей  з  вадами  у  фізичному  і  розумовому  розвитику  у  загальній   освіті,   соціальній   допомозі   і   реабілітації.Діяльність школи — інтернату спрямована   на оточення кожного вихованця турботою і увагою,  розвиток його здібностей і обдарувань,  корекція  вад розвитку вихованців,  надання допомоги при виборі професії і своєчасне одержання трудових знань,  умінь і навичок,  які відповідають їх можливостям.

2. Заклад має потужну і сучасну систему споруд, будівель і служб, необхідних для повноцінного функціонування.

Загальна плFoto_5оща території 7 га, з них 0,40 га займають 8 приміщень: новий навчальний корпус, гуртожиток з харчоблоком та медичним кабінетом з ізоляторами. У окремому приміщенні розташовані шкільні майстерні. Обладнано спортивний зал, кімнату ритміки та ЛФК, бібліотеку, логопедичний кабінет. В окремих приміщеннях розміщена баня і пральня, газова котельня і кладові. Є теплиця площею 74 м2.За останні роки багато зроблено для покращення умов проживання вихованців у школі: проведено капітальний ремонт банно-прального комбінату з оновленням всіх агрегатів, вузлів та техніки, переобладнано медичний кабінет, ізолятори, приміщення їдальні, оновлено технічне забезпечення кухні, закуплено нові меблі для спального корпусу.

 

 

 

 

 

Крім того, проведено капітальний ремонт санвузлів, кімнат гігієни, кімнати відпочинку, спальних кімнат, у яких замінено всі вікна на енергоефективні. Таким чином вихованці інтернату проживають у світлих, теплих спальнях,які укомплектовані сучасними ліжками з ортопедичними матрацами, а також забезпечені побутовими приміщеннями, душовими, кімнатами гігієни, внутрішніми туалетами, їдальнею на 60 посадочних місць, медичним кабінетом з ізоляторами.

3.  У школі створено повноцінне та ефективне освітньо-виховне середовище для   дитини з особливими потребами і організацію комплексного супроводу індивідуального розвитку.

Пріоритетним завданням в закладі є створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей та виховання життєво необхідних вмінь та навичок у освоєнні в оточуючій дійсності, прищеплення загальнолюдських, культурних цінностей. При реалізації поставленої мети у закладі виокремились певні особливості, які яскраво доводять перевагу спеціальної школи загалом і Гребениківської спеціальної загальної школи-інтернату зокрема над іншими формами навчання.

Вихованці школи-інтернату не лише наполегливо оволодівають основами наук, практичними вміннями і навичками, а вміють змістовно і цікаво відпочивати. На кожне свято готується цікава програма, у якій задіяні діти й дорослі. Відрадно, що з кожним роком збільшується кількість друзів дітей. Обділені батьківським піклуванням і материнською ласкою, діти школи-інтернату завжди раді гостям. У закладі існує неписане правило: кожного, хто переступає поріг школи, зараховуємо до числа своїх друзів.

 4. У школі ведеться досить жорсткий контроль за станом здоров’я вихованців.

Двічі на рік (у вересні та травні) проводяться поглиблені медичні огляди всього наявного учнівського контингенту школи  спеціалістами Тростянецької центральної районної лікарні. За їх результатами учні зараховуються (переводяться) до однієї з медичних груп: основної, підготовчої чи спеціальної. Дані заносяться до особистих медичних карток. З метою врахування фізичних особливостей кожного вихованця при організації навчально-виховного процесу, збереження життя і здоров’я учнів, результати роздруковуються окремо по кожному класу і доводяться до відома класного керівника, вихователів групи, вчителя фізичного виховання. Вище вже приводились зразки листка здоров’я, карти розсаджування, аналізу відповідності учнів займаним місцям.

За станом здоров’я вихованців у закладі ведеться жорсткий контроль як з боку медичного працівника, так і з боку педагогічних працівників. Проводиться лікування дітей за призначенням лікаря, консультації зі спеціалістами районної та обласної лікарень (по мірі необхідності).

Харчування учнів школи здійснюється в шкільній їдальні, яка розрахована на 60 посадочних місць, технологічне обладнання їдальні відповідає її потребам.

У школі організовано п’ятиразове харчування:

  • 1 сніданок;
  • 2 сніданок;
  • Обід;
  • Полуденок;
  • Вечеря

Проводиться вітамінізація готової продукції, крім того, є можливість вітамінізувати харчування свіжою овочевою продукцією власного вирощування.

Перспективне меню узгоджується із райСЕС, постійно ведеться контроль за якістю продуктів та готових страв. Гарячим та повноцінним харчуванням охоплено 100% учнів.

При школі влітку діє табір відпочинку, у роботі якого приділяється увага спортивним іграм.  Щороку частина дітей оздоровлюється у санаторії-профілакторії  „Ровесник”. Протягом поточного року були наші діти і у Карпатах, у таборі відпочинку. Цього року оздоровлювались 5 учнів у Італії.

Позитивний вплив на учнів має обласна Олімпіада “Сяйво надій”, що організовується Сумським обласним управлінням з фізичного виховання та спорту і проводиться серед учнів спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів з 2006 року.

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *